Кошик
210 відгуків

Ваги, торгове та складське обладнання

+380 (98) 893-67-67
+380 (97) 874-79-79

Вибір обладнання для автоматизації роботи торгових підприємств

Вибір обладнання для автоматизації роботи торгових підприємств

Для того, щоб підприємство функціонувало стабільно і успішно в сучасних умовах вільного ринку і жорсткої конкуренції у всіх його сегментах, необхідно серйозно підходити до планування й реалізації всіх аспектів життєдіяльності компанії. Особливо це стосується роботи в сфері торгівлі, де завданням є постійне підвищення рентабельності за рахунок залучення нових і утримання старих клієнтів.

Для того, щоб збільшити рівень задоволення покупця від співпраці з компанією, доцільним рішенням є впровадження спеціалізованого обладнання для автоматизації торгових підприємств — сенсорних моноблоків, сканерів штрихкодів, принтерів для друку чеків та етикеток, і іншого.

 

Обладнання для автоматизації торговельних підприємств

 

Впровадження сенсорних моноблоків, сканерів штрихкодів, принтерів для друку чеків та етикеток, а також іншого обладнання для автоматизації торговельних підприємств дозволяє значно підвищити ефективність їх роботи.

Зокрема, досягаються наступні корисні ефекти:

  • підвищення рівня лояльності постійних клієнтів торгового підприємства завдяки значному збільшенню швидкості і якості їх обслуговування;

  • робота з сенсорними моноблоками і сканерами штрихкодів дозволяють максимально спростити моніторинг товарообігу;

  • значне спрощення процесу роботи обслуговуючого персоналу за рахунок впровадження принтерів для друку чеків та етикеток, а також іншого обладнання для автоматизації;

  • можливість більш якісного та організованого проведення різноманітних дисконтних акцій, введення дисконтних програм та програм лояльності, призначених для залучення нових і заохочення старих клієнтів.

 

Вибір сенсорних моноблоків, сканерів штрихкодів, принтерів чеків

 

Все існуюче обладнання для автоматизації торговельних підприємств (сенсорні моноблоки, сканери штрих-кодів, принтери для друку чеків та етикеток, і т. д.) прийнято поділяти на два основних типи:

  • фронт-офіс — включає в себе прилади і програмне забезпечення, що використовується для обліку продажів;

  • бек-офіс — сюди відноситься обладнання та програми, що дозволяють налагодити максимально ефективне товарорух в компанії.

Для того, щоб проведення автоматизації дало найбільш повний і виражений ефект, необхідно підходити до неї комплексно. Наприклад, впроваджуючи спеціалізоване оснащення на всіх основних етапах функціонування — безпосереднього спілкування з клієнтами, проведення обліку руху товару і організації складу. Мінімальний набір рекомендованого обладнання для автоматизації роботи торгового підприємства на всіх його етапах включає:

Придбати все необхідне ви завжди можете в нашій компанії!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner